29 Ağu 2009

VİRANIM KALDI

Esir ettim yllarımı
................................bak gözümde yaş
Deme ardımda ağlayan
................................garibim kaldı
Yorgun düştüm bir bedende
................................dediler sarhoş
Enkaza dönüştü aşkım
.................................viranım kaldı



Her akşam üstümde baykuşlar öter
İki taşı yıkık duvar örenim kaldı

Bir boşlukta döndüm döndüm
..................................görmüyorlarki
Sen kaderin kurbanısın
..................................demiyorlarki
Bir kuş gibi yaralıyım
..................................bilmiyorlarki
Ecel bekler son durakta
..................................trenim kaldı

Beni alan tüm yıllara haykırmak için
Biraz sitem biraz sesim nefesim kaldı

Her gece matemim
............gönül ağadı
Hasret zincirini
............kader bağladı
Döktü yaprağını
............dilek ağacı
Almadım muradı
............sevenim kaldı
Ardımda ağlayan
...........çiçeğim kakdı

.....Halk ozanı ve besteci...
...........kırşehirli..........
xxxx salih SEFER XXXX

Hiç yorum yok: